Το νέο πρόσωπο της Μόδας: Από το storytelling στις πωλήσεις

Inspired by NAK

Η διήγηση μιας ιστορίας αναδεικνύεται στο πιο σύγχρονο και ισχυρό επικοινωνιακό όπλο για εταιρείες και προϊόντα. Το αγοραστικό κοινό συνδέεται με τη μαγεία της αφήγησης και οι εταιρείες προσδοκούν να μετατρέψουν το love brand σε πωλήσεις. 
Τι σημαίνει storytelling και πως εφαρμόζεται στο χώρο της Μόδας;

Συντονιστής
Ελένη Κεχαγιά, δημοσιογράφος
Experts 
Ειρήνη Παρσά, Marketing Director, Nak Shoes
Σουζάνα Κεγγίτση, Content Creator & Influencer
Πέτρος Ντόκος, Creative Director, Reach Media
 

Το νέο πρόσωπο της Μόδας: Από το storytelling στις πωλήσεις
Inspired by NAK

Η διήγηση μιας ιστορίας αναδεικνύεται στο πιο σύγχρονο και ισχυρό επικοινωνιακό όπλο για εταιρείες και προϊόντα. Το αγοραστικό κοινό συνδέεται με τη μαγεία της αφήγησης και οι εταιρείες προσδοκούν να μετατρέψουν το love brand σε πωλήσεις. 

  • Τι σημαίνει storytelling και πως εφαρμόζεται στο χώρο της Μόδας;
  • Στη νέα ψηφιακή εποχή, είναι το storytelling ο πιο άμεσος τρόπος προώθησης ενός προϊόντος;
  • Για ποιους λόγους έχει συνδεθεί και δεθεί το story telling περισσότερο με το χώρο της μόδας;
  • Με ποιους τρόπους διασφαλίζει η εταιρεία ότι αποτυπώνεται σωστά το μήνυμα μέσα από το storytelling;
  • Με ποιες στρατηγικές χτίζεται το storytelling ενός brand;
  • Πως επικοινωνούνται οι αξίες ενός brand μέσα από το story telling;
  • Είναι οι influencers το ιδανικό μέσο για σωστό storytelling;
  • Πως μεταφράζεται το storytelling σε πωλήσεις και πως το μετρούν αυτό οι εταιρείες;
  • Ψηφιακό εμπόριο και ψηφιακή επικοινωνία. Με ποιους τρόπους κατάφερε η ΝΑΚ να εκμεταλλευτεί το storytelling και να το αναδείξει σε best practice πρωτοπορώντας στην ελληνική αγορά Μόδας;
  • Στη νέα εποχή για τη Μόδα, όπως αυτή διαμορφώνεται  με άξονα την τεχνολογία και τα κοινωνικά δίκτυα, ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά μιας «δυνατής» ιστορίας που γίνεται viral; 
     
Ελένη Κεχαγιά
Δημοσιογράφος

Η Ελένη Κεχαγιά είναι η Lifestyle Editorial Director στη Liquid Media. Έχοντας περάσει από επιτελικές θέσεις σε μεγάλα media της χώρας – digital, εφημερίδες, περιοδικά και τηλεόραση- η Ελένη Κεχαγιά έχει αναλάβει την ανάπτυξη νέων projects του ομίλου που θα εστιάζουν στο women empowerment και στην ανάδειξη γυναικείων προσωπικοτήτων, αναλαμβάνοντας παράλληλα και την Διεύθυνση Σύνταξης στο jenny.gr. 

Έχει περάσει από την θέση της Διευθύντριας Σύνταξης στο portraits.gr ενώ στο παρελθόν έχει αναλάβει αντίστοιχες θέσεις ευθύνης σε μεγάλους ομίλους μεταξύ των οποίων DPG GROUP, Πρώτο Θέμα, Koolworks, Ελεύθερος Τύπος κ.λπ.

Ειρήνη Παρσά
Marketing Director, Nak Shoes

Η Ειρήνη Παρσά κατέχει τη θέση της Marketing Director & Communications στην NAK Shoes από το 2014. Είναι απόφοιτη του Πανεπιστήμιου Πειραιά, του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. Ξεκίνησε να εργάζεται στο χώρο του marketing πριν ακόμη αποφοιτήσει, στον όμιλο Αττικών Εκδόσεων ως Assistant Media Manager. Στη συνέχεια εξερεύνησε κι άλλα πεδία του marketing όπως sports marketing και marketing τροφίμων και τελικά κατέληξε στο beauty industry ως Marketing Manager σε εισαγωγική εταιρεία καλλυντικών. Τον Φεβρουάριο του 2014 αναλαμβάνει τη θέση της Marketing Director & Communications στη ΝΑΚ Shoesμε στόχο να χτίσει τη marketing στρατηγική της εταιρείας, να εστιάσει στο e-commerce και να μεταμορφώσει το brand. Έκτοτε αναζητά πάντα τρόπους να εξελίσσει την εταιρεία και να την καθιστά ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και inclusive brands του κλάδου. Το 2022 διακρίθηκε στους 100 καλύτερους Marketers, στην πρώτη λίστα Marketers Powerlist 100 που δημοσίευσε το Marketing Week. Ως λάτρη της αυτο-ανάπτυξης θα τη συναντήσεις συνεχώς με ένα βιβλίο στο χέρι!

Σουζάνα Κεγκίτση
Content Creator & Influencer

Η Σουζάνα Κεγκίτση ξεκίνησε την καριέρα της πριν 12 χρόνια ως δημοσιογράφος. Έχει συνεργαστεί ως beauty editor με τα μεγαλύτερα γυναικεία περιοδικά όπως το Elle και το Marie Claire αλλά και με τηλεοπτικές εκπομπές στην Ελλάδα και την Κύπρο. Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει το δικό της YouTube Channel, Souzanna’s Beauty Secret, και το προσωπικό της website. Μέσα από τα δικά της μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργεί περιεχόμενο σχετικό με ομορφιά, μόδα, lifestyle και ταξίδια σε όλο τον κόσμο. Η πιο πρόσφατη δημιουργία που φέρει την υπογραφή της είναι η ίδρυση του δικού της brand @ hey-beauty.gr, ένα online beauty concept store.

Πέτρος Ντόκος
Creative Director, Reach Media

Ο Πέτρος Ντόκος σπούδασε Επιστήμες και Οικονομικά, ωστόσο ξεκίνησε την καριέρα του ως Communications Manager εξασφαλίζοντας μία σταθερή πορεία στο χώρο του Διαδικτύου. Συνέχισε ως Digital Account Director στην OgilvyOne, προχώρησε ως ιδρυτής και διευθυντής του site Provocateur.gr για να φτάσει σήμερα στη θέση του Head of Content στην εταιρεία Reach Media. Ανήσυχο πνεύμα αλλά και πολύ δημιουργικό ταυτόχρονα διοχετεύει την περιέργεια και την ενέργειά του στην ανάπτυξη των social media channels και των digital communities των πελατών του.